22. мај 2009.

Svačiji taoci

Svačiji taoci

 

Blokade Beograda

 

Još se nismo ni oporavili od potpune blokade Beograda i saobraćajnog kolapsa koji su izazvali "ležači" iz Robnih kuća Beograd, kad je došla na red nova blokada, zahvaljujući poseti potpredsednika SAD. Naravno, ceo grad je bio polu-mrtav, a ono što sam čula na televiziji tog jutra skroz me šokiralo: ko bre da spušta svoje roletne zbog mamlaza? Ma, jeste li vi, bre, normalni?!?!?!?!?!?

 

Bilo kako bilo, prošao je i taj, 20. maj, i taman smo svi mislili da možemo da odahnemo.. kad, eto opet nove blokade: ušetao čovek u zgradu predsedništva sa dve kašikare! Naravno, opet su blokirali jednu od glavnih ulica u gradu.

 

I sada mi se nameće pitanje: DOKLE?!?!?!?!?! Zar smo mi zaista svačiji taoci.? Mi Beograđani nemamo pravo na normalan prevoz, normalan saobraćaj, normalan život... Nas svaka budala može da maltretira kako hoće i kako stigne.

 

Ne bi me čudilo da prvi sledeći izazivač saobraćajnog kolapsa bude linčovan - mislim BUKVALNO linčovan, jer je Beograđanima već odavno sve prevršilo svaku meru. Komentari i bes koji se mogu čuti na ulicama u to vreme su jezivi, ali potpuno opravdani.

 

Ne znam šta ljudi zamišljaju i umišljaju, koliko su oni to važni, kada sebi mogu da dozvole da blokiraju dvomilionski grad, koji već ionako ima problem sa manjkom mostova, manjkom vozila javnog gradskog prevoza i manjkom živaca (izazvanim svim prethodno navedenim faktorima), samo znam da bi prvi sledeći koji ima takvu nameru trebalo dobro da porazmisli o tome...

Нема коментара: