6. јул 2009.

Bikeri i blogovi

Kada sam napisala moj post o Bike-Rock misiji KiM 3, nisam ni sanjala da će izazvati toliko pozitivnih reakcija. U stvari, ja i dalje nemam tačnu predstavu kako ljudi uopšte nađu ovaj blog, ali mi je drago da čitalaca ima, i da imam sa kime da podelim svoje utiske.
Brojni komentari na moj post, i pisani i usmeni, dokazali su mi po ko zna koji put da se pozitivno uvek vraća pozitivnim (ali samo u slučaju da iza taj pozitivni čin nije urađen sa nekom namerom i očekivanjem). Zaista sam srećna što sam želeći da podelim moje oduševljenje jednom pozitivnom stvari, uspela da uzvratim bar deo pozitivne energije ovim divnim ljudima koji su učestvovali u bike-Rock misiji.

Želim da se zahvalim svima koji su mi uputili lepe reči i reči podrške za moj post. Hvala Miliću Radeviću, predsedniku Harley-Davidson kluba Srbija, na poruci podrške, hvala Vasketu iz MK Čoper Srbija, a najviše se zahvaljujem Kizi, predsedniku kluba MK Fire Angels i svim divnim članovima, ne samo na rečima i porukama podrške, već i na sjajnom gostoprimstvu.
Ako Bog da, možda ću sledećeg vikenda otići na moto-skup u Petrovcu na Mlavi. Ali ne motorom, hahahahaha


Iako ova devojka izgleda fenomenalno i prelepo na svom Harley-u, ja još uvek nemam petlju ni da sednem na motor (koji nije parkiran i ugašen).

Нема коментара: