4. септембар 2009.

Pismo Titu

Već par nedelja se nakanjujem da napišem moju prvu horor-priču, ali mi se nikako ne mili da ponovo u mislima prolazim kroz sve strahote odeljenja hirurgije Urgentnog centra. I tako, dok se ja nakanjujem, naišla sam na nešto zaista zanimljivo: Naše pismo Titu maršalu. Pismo je vrlo dirljivo, ali ima nekih nerešenih stvari koje je potrebno dodati:


Pošto ti pitanje stanovanja nije rešeno "Želimo da se vratiš i da preuzmeš Vladu jerbo je danas važniji premijer od predsjednika, a predsjednik ne možeš biti jer je tvoja rezidencija na Briunima zauzeta, Stipe je tamo." iako je Beli dvor zauzet (jbg. ipak je u pitanju prethodni i legitimni vlasnik, pa se tu ništa ne može), mi svakako možemo da ti ponudimo neku od vila koje će uskoro biti oduzete nekima. Uostalom, pa nije fer da te samo komšije imaju za sebe ;o)

"Tvoj Mercedes je u Makedoniji, neki seljak ide u polje sa njim"   Eeee, mi smo sačuvali i tvoj Mercedes i tvoj Rolls Royce Phantom - znači pitanje prevoza je rešeno. Ali, ako hoćeš novi auto, sigurno će biti lep izbor među onim oduzetima. 




Možda će ti i najviše prijati da budeš u Beogradu, jer se mi vraćamo Nesvrstanima, pa će uskoro i Samit biti upriličen kod nas.

E, pa sad druže Tito, možeš da biraš, a i ne moraš uopšte da biraš - samo dođi, a mi ćemo svi rado da te delimo. Ipak si nas sve zajebao.

Нема коментара: