12. децембар 2009.

Najzad i prvi rezultati pritužbi protiv Fun Telecoma 7474

Da se ne borim protiv vetrenjača, i da ova prevara može imati i dobar završetak za oštećene, nadu mi ulivaju i najnovije informacije, koje pristižu iz časa u čas.

Za početak, RATEL je izdao saopštenje povodom ove prevare. Kada pročitate saopštenje, videćete da je postupak u toku, a da se već na prvi pogled vidi da nije sve u skladu sa zakonom, čak i za one koji su stvarno rešavali test.


Posebno tužilaštvo za borbu protiv visokotehnološkog kriminala je prijave prosledilo MUP-u.


Što se tiče komentara na blogu Peđe Supurovića, vidi se da su prijave podnosili i oni koji su pravnici po struci, tako da smo pokriveni sa svih strana. ;o)

Najlakši način da budete u toku sa najnovijim vestima povodom ove prevare je da pratite temu benchmark.rs foruma o ovoj prevari. Tu sam, između ostalog, saznala da je o problemu govoreno i na RTS-u, da je o tome pisano na sajtovima B92, Blic Online, PC World Mikro...

Znači, nije sve uzalud, kao što neki govore. Jedino još Telenor ćuti - oni i dalje smatraju da ja moram da platim račun sa uračunatim porukama od Fun Telecoma. Stvarno su neverovatni!

5 коментара:

Marjan Milanov је рекао...

Bitno je da se ne ćuti, da im se ne dozvoli da to prodje tek tako. Ako se dovoljno ljudi pobuni, ako se dovoljno ljudi obavesti da ne naseda na prevaru, ako sajtovi sklone/blokiraju njihov oglas, nešto može i da se postigne. Pratim komentare i ovde i kod Pedje i vidim da se svakog dana javi jošš ljudi koji su prevareni.
Evo, u cilju doprinosa masovnosti ove "bune" gledaću da i kod sebe na blogu narednih dana sažvaćem šta se sve izdešavalo u medjuvremenu i upozorim ljude koji možda još nisu čuli ili videli.
Nadam se da ćemo tako uspeti da im stanemo na put i natramo ih na prihvatanje odgovornosti!

merkat је рекао...

Sjajno, Marjane! :o) Samo našom organizovanošću im pokazujemo koliko smo odlučni da ne trpimo više svakakva s..nja! Naglasi da oštećeni obavezno treba da se jave u RATEL i Posebno tužilaštvo za borbu protiv visokotehnološkog kriminala.

mosha је рекао...

svaka cast za blog, trud i istrajnost da se pozabavis ovim pitanjem. i ja sam bio prepun entuzijazma i zelje da unistim prevarante kad sam shvatio da sam i ja medju magarcima.
A ne znam da li ste Google-ali ime vlasnika FUN Telecoma (JOLE RADONJIC); narocito Video pretragu (npr. http://www.youtube.com/watch?v=7Coq53gMkAU&feature=youtube_gdata) . Nadam se da se ne radi o istom coveku, mada, s'obzirom na zemlju porekla izgled pevaca i godiste vlasnika firme, mislim da je prevelika verovatnoca. Prema tome, treba da nam bude drago sto finansiramo muzicku karijeru ovom umetniku (prevare ;))

marija је рекао...

a evo i mojih reyultata na pismo koje sam skockala i objavila i ovde.

" Postovani,

Zahtev za blokiranje komercijalnih poruka mozete podneti pozivanjem korisnickog servisa 064/789, dolaskom do poslovnice ili ovim putem. Nazalost ne mozemo u ovom trenutku kreirati zahtev iz razloga sto niste dostavili pretplatnicki broj. Ukoliko se odlucite da zahtev podnesete putem mail-a. molimo Vas da dostavite pretplatnicki broj, licne podatke (JMBG, LK).

S postovanjem

Telekom Srbija "

merkat је рекао...

@mosha
Hvala na lepim rečima! Lepo je kad neko primeti tvoj trud. :o)

@marija
Pa, da...oni zahtevaju i kopiju lične karte i broj mobilnog, samo što ne traže bris iz... Isto je i u Telenoru.