27. децембар 2009.

Večeras sam svim srcem uz Santos Brothers Band



Večeras je finale Rata bendova. Činjenica je da su u finale ušla četiri izuzetno kvalitetna benda, po meni su svi sjajni, i ne bih mogla da kažem da nije pošteno da pobede ni Scripta, ni Sabbatka. Ali, ja svim srcem navijam za Santos Brothers, i nadam se da će bar Stefan osvojiti gitaru. Mom senzibilitetu su oni najbliži, ne zbog toga što su tako mladi (ta činjenica me samo fascinira na drugom mestu, kada se divim njihovom umeću), već zato što oni , po meni, imaju nešto što drugi bendovi nemaju: oni su pravi, čisti, rokeri u duši. Ako neko ne razume ovo što sam sada napisala, nisam baš sigurna da li bih mogla i da objasnim to u samo nekoliko reči - svejedno, u životu sam se naprimala mnogo komplimenata, ali ću uvek pamtiti najveći kompliment koji sam ikada dobila (i to dva puta! ;o))): "Ti si prava Rock'n'Roll devojka!"

1 коментар:

emo_serpica је рекао...

Hej, ovo je OK! Super su. Tako su mladi, a perfektno sviraju. I dobro zvuče. Uživaj!