15. април 2010.

Psihopate odsekli psu sve četiri šape!!!

Molim vas, pomozite da se ovi degenerici uhvate i kazne za svoj monstruozni čin! Otvorite četvoro očiju, tražite ih oko sebe - oni su tu, među nama! 

Izvor: B92

Za one kojima nije stalo do jednog psa, želim da poručim da je ovakvim psihopatama ovo samo prelazna faza ka iživljavanju na ljudima. Ako ne verujete, proverite malo psihologiju.

............................................................................

Izgleda da neće biti potrebno da se skuplja novac za Milinu protezu, jer sam od B92 dobila sledeći odgovor (citiram najvažniji deo):
U ovom trenutku novcana pomoc najverovatnije nece biti potrebna zato sto su se javili profesionalci koji zele da joj pomognu. Mila ce dobiti proteze iz Spanije. Takodje je i Gradonacelnik najavio pomoc.

Ponosna sam što i među pripadnicima moje vrste (Homo Ssapiens) ima dosta primeraka sa dušom!

1 коментар:

Retka Zverka је рекао...

Ostala sam zatečena, zgađena i slomljena kao ljudsko biće kada sam sinoć pročitala vest i videla fotografiju ovog napaćenog i obogaljenog psa. Takvi monstrumi zaista ne zaslužuju da žive!!! Osim toga, zakonske kazne su toliko niske da deluju "podsticajno" za ovakve psihopate. Da, slažem se sa tobom, ovakvo đubre ne samo da je korak ka iživljavanju na ljudima, već se plašim da je to sastavni deo svakodnevnog "repertoara" izopačenog uma.