4. новембар 2009.

Saobraćajni kolaps u Beogradu

I sad se ja pitam: da li je juče u Beogradu padao sneg, ili je padalo kamenje??????? 


Rođena sam u Beogradu i znam oduvek da prva kišica izazove haos u saobraćaju, a sneg se (što se saobraćaja tiče) graniči sa prirodnim katastrofama. Htela sam da pišem o mom zaprepašćenju, kada sam juče shvatila da je moguće da istovremeno duva košava i pada sneg, ali  je jučerašnji zastoj ostavio daleko veći utisak (i posledice). Ipak, ono što se desilo juče u Beogradu, nije mogao da predvidi ni najcrnji pesimista. 


Ono što danas mogu da pročitam u novinama je potpuno smešno, ne odražava ni deo prave jučerašnje situacije... Ako autobus za 3 sata (da, bez ikakvog preterivanja, zaista ravno 3 sata), ne može da pređe ni razdaljinu od 5 stanica, onda se to ne naziva "kolaps koji je trajao 1-2 sata", već potpunim višečasovnim zastojem saobraćaja". Najgore od svega je što su se vozila u suprotnom smeru kretala sasvim normalno, ali niko od nadležnih (saobraćajna policija, GSP, bilo ko!), očigledno nije ni pokušao da malo preusmeri saobraćaj. Oni koji su izgubili živce, izašli su iz gradskog prevoza i peške se zaputili ka svojim odredištima. Ja to nisam mogla, moje odredište je suviše daleko, čak i da sam bila propisno obučena za onakav kijamet. Na kraju sam pukla i pozvala muža da dođe po mene - da sam znala da nije morao da prolazi kroz gužvu, pozvala bih ga ja i ranije, nego sam bila ubeđena da  on ne može ni da stigne do mene od gužve, jer je problem u saobraćaju počinjao negde na pola puta do kuće. Stigla sam kući tek u 21 h... Da sam ostala u autobusu (koji je do mog ulaska u auto, posle 20 min, prešao celih 10 metara), ko zna kad bih stigla.


Jadno, žalosno, debilno... A najgore je što će nadležni nesposobnjakovići koji nisu juče ispravno reagovali (ili nisu uopšte reagovali, pre bih rekla), kako bi bar ublažili katastrofu, i dalje ostati u svojim udobnim foteljama i primati svoje preudobne plate. Na naš račun, naravno!

Нема коментара: