18. јун 2012.

Sajtovi za popuste

Sigurno nema nikoga da nije čuo za sajtove koji nude razno-razne usluge i proizvode uz veliki popust. Ideja je jako dobra, i trebalo bi da ide svima u korist, kako sajtu koji zarađuje od provizije, tako i davaocima usluge koji dobijaju reklamu, a takođe i kupcima, odnosno korisnicima usluga. Ali, da li je uvek tako?

Do sada sam tri puta koristila te usluge i postala sam jako skeptična, jer sam samo jednom dobila poštenu uslugu, bez omalovažavanja. U pitanju je poliklinika Panacea, gde ni jednog trenutka nisam osetila da me tretiraju kao manje važnog klijenta zato što sam uplatila magnetnu rezonancu po ceni sa popustom. 

Međutim, dva puta sam doživela jako loš tretman u bednim salonima lepote, čije vlasnice smatraju da su sajtovi za popuste odličan način za otimanje para na brzinu, i ni malo se ne trude da svojom uslugom pridobiju nove klijente, već od samog starta vam stavljaju do znanja da ste im smetnja i da vas gledaju kao bednike koji nemaju dovoljno novca da sebi priušte tu uslugu po punoj ceni, pa koriste priliku da za male pare dođu do nečeg vrednog, što je izvan njihovih mogućnosti. U Sliming studiu Popović, u Udbinskoj ulici 28 na Banovom Brdu, doživela sam toliko neprijatnosti, da sam od 10 uplaćenih tretmana iskoristila samo 6. Nije uopšte bilo malo novca u pitanju, ali je vlasnica salona toliko neprijatna i neprofesionalna osoba, koja se na sve načine potrudila da mi pokaže da nisam dobrodošla u njen salon (dok su moje unapred uplaćene pare otete sa "punim pravom"), da više nisam imala volje da odlazim tamo. Vrhunac je bio i to što mi čak nije dozvoljavala ni da odem do toaleta (uz izgovor: "Ne radi") posle tretmana koji traje sat vremena i uključuje razmazivanje hladnog gela po nogama!

Drugi "maltretman" upravo prolazim i tu priču ću dovršiti kada odem na zakazani termin. Samo da napomenem da sam ovaj salon zvala danima da zakažem tretman, i da je jedini broj telefona koji je dat u reklami neprestano isključen, tako da sam morala da kontaktiram ljubazno osoblje sajta, od kojih sam dobila vlasnicin lični broj telefona...

Nastaviće se...

3 коментара:

Marjan Milanov је рекао...

Au! JA iskreno nisam imao takvih iskustava, mada je podozrenje bilo prisutno, recimo u auto perionici, gde se nisu najbolje pokazali!

Odlična tema, vredi skrenuti pažnju...i...čekamo nastavak!

merkat је рекао...

Vidim po komentarima na stranici sa tom ponudom da je još ljudi imalo problema sa pozivanjem ovog drugog salona. Administratori sajta su postavili i taj drugi broj u komentaru.
Pošto smo dobili termin suviše kasno(tretman je htela moja ćerka, koja je juče otputovala), ja sam otišla do salona da vidim da li može nešto da se modifikuje i prilagodi meni. Međutim, vlasnica salona je rekla da nije problem da se sve odloži za dva meseca. Tako da je ova priča još uvek u toku...

merkat је рекао...

A zaboravih da napomenem da me nekoliko puta za redom zvala sva besna i pokušala da me nabedi da sam davala iste kupone. Kada sam joj ja iznervirana tražila da mi to dokaže tako što će mi pokazati te ISTE kupone (jer svaki put pre tretmana sam morala da predam po jedan kupon, upišem datum na njega i potpišem se), onda je odustala. A naravno da mi se nije ni izvinila!