Kao što sam opisala u prethodnom postu, i ja sam žrtva Fun Telekom prevare. Međutim, ja sam veoma uporna i ekstremno osetljiva na nepravdu, tako da neću da dozvolim da ovo tek tako prođe.
Šta sve možete da uradite?
Ovo je spisak onoga što sam do sada saznala:
- Obratite se RATEL-u na broj telefona 011/ 2026 875, ili im direktno pošaljite e-mail sa opisom problema na adresu ratel@ratel.rs. Obavezno je da od podataka navedete vaše ime i prezime, i adresu stanovanja, a dobro je ako možete i da priložite kopije računa i listinga poziva.
- Obratite se CEPS-u na broj telefona 063 8008 953, ili pošaljite e-mail iste sadržine kao i u prethodnom primeru (ovde nije obavezno navoditi lične podatke) na adresu vera.vida@ceps.rs.
- Obratite se APOS-u na 021/ 4474 88, ili pošaljite e-mail (isto kao pod 2), na adresu apos@apos.org.rs.
- Obratite se nekom javnom mediju (npr. Studio B i sl.) koji se bavi problemima građana.
- Širite ove informacije - omogućite i drugima da čuju da ima načina da se zaštite.
Najbolje je da uradite svih pet stvari odjednom. Treba svima staviti do znanja da nismo usamljeni slučajevi, već da nas ima puno oštećenih - tako imamo veće šanse da ovaj problem bude ozbiljno shvaćen.
Inače, saznala sam za već nekoliko slučajeva kada poruka "STOP" nije imala efekta (bar ne iz prvog pokušaja), a svaki put je uredno naplaćena. Mislite o tome...
15 коментара:
Revolucija u pet koraka!
Drago mi je što je ova tema zainteresovala ljude, sudeći po komentarima i broju komentara na prethodni tekst. Ne samo zbog ove situacije, ne samo zbog sličnih prevara, već zbog svih onih situacija u kojima žele da nam skinu i kožu, u kojima nas prave na magarce, u kojima su navikli da ćutimo i poistovetimo se sa stadom ovaca!
Mobilni operateri, mediji, trgovci, prerdodavci, kriminalci, policajci, vlast, opozicija... svi vi, znajte, ima i onih koji ne ćute i ne trpe!!!
posto ovaj slucaj nije prvi slucaj zlostavljanja korisnika telekomunikacionih sluzbi ja predlazem da se organizujemo. naime, pocetkom godine dosta ljudi je dobilo sms ove koje je potpisao telekom mts a u kojima se kaze "posaljite sms na xxxx ostavite svoje godiste i pol, da biste bili obavesteni o najnovijim snizenjima, zurkama i sl." e bas takav nacin bezobrazno besplatne poruke koja te za cas ucini delom neke baze podataka za jeftino reklamiranje, od strane firmi koje debelo plate telekome i telenore, za baze rasporedjene po ciljnim grupama. drugim recima, ako se zna da si zena izmedju 25 i 30 godina, stizace ti informacije o firmama za koje je to najjeftiniji i najefektniji put do potrosaca (prodaja nakita, obuce, ... tajkuni i tako ti). interesantno je to da si ti prakticno poklonio sebe bazi podataka koja ce biti prodata i na tome ostvarena dobit, ne znajuci u sta se upustas. ali tu imamo i klauzulu o tome da niti jedan teleoperater ne sme da koristi tu privilegiju sto ima tvoj broj-bilo da si pre ili post korisnik, da je koristi za bilo sta drugo osim ugovorom dogovorene obaveze i prava, a u slucaju operatera to se odnosi na telekomunikacione usluge. dakle ne mogu da ti uvaljuju koka - kolu jer imaju pravo samo da te i to besplatno obavestavaju o svojim uslugama, promenama tarifa i sl. (koje su takodje smaracke), ali nuzno zlo.
inspirisana time ja sam poslala sl. mail telekomu (mts) trazeci od njih da mi se opcija VAS (value added service) ukine.
"Postovani,
Ja sam Vas postpaid korisnik, sa tarifom mix 1000. U toku cele 2009. godine dobijam poruke reklamnog karaktera, u kojima se traze moje generalije, navodno da bih bila obavestena o buducim snizenjima ili nekim slicnim komercijalnim aktivnostima. Moram da Vas obavestim, da je u slucaju da te poruke dolaze od mts-a, i u kojima se trazi moj pristanak za ulazak u bazu podataka, to delo neovlascenog koriscenja mog telefonskog broja u svrhe koje nisu definisane nasim ugovorom i povreda prava i obaveza definisanih ugovorom. To govorim, s obzirom da su to komercijalne promo aktivnosti koje nemaju veze sa ugovorom potvrdjenom saradnjom, niti se ticu vase primarne delatnosti, stoga one predstavljaju Vase neovlasceno koriscenje mog broja u druge svrhe i mogu biti predmet sudskog spora.
Usled nesigurnosti baza podataka i uznemiravanja od strane razlicitih servisa za tu vrstu marketinga, zelim da mi se na pretplatnickom broju iskljuci mogucnost primanja bilo kakvih poruka od cetvorocifrenih brojeva (i svih ostalih automatskih servisa) i u najkracem roku zaustavi primanje automatskih reklama koje osim toga sto na njih nisam pristala, nemaju nikakve veze sa ugovorom izmedju mene i mts-a i predstavljaju uznemiravanje (7744, 7474, 5777,...).
Iako ne koristim telefon koji podrzava wap push poruke, zelim sigurnost da se u mom narednom racunu nece pojaviti, ni specijalni servisi ni VAS SMS, koji su se pojavili u prethodnom racunu, iako ih nisam koristila. Dakle, moje pitanje je na koji nacin je moguce iskljuciti opciju koriscenja VAS usluga na telefonskom broju.
Na Vasem sajtu nisam pronasla nacin da se online iskljuci ova opcija za sve brojeve odjednom, niti za svaki ponaosob, kao sto je moguce zabraniti odlazne i dolazne pozive u romingu. Nadam se da cete mi odgovorom na ovaj e-mail, objasniti nacin da se iskljuci opcija prijema bilo kojih (za mene - nezeljenih) sadrzaja.
Zelim da me uverite da moje podatke koje imate, nece dobiti nijedno trece lice i da oni nece biti korisceni za bilo sta osim poruke samog mts-a, koje se ticu iskljucivo telekomunikacionih usluga i telekomunikacionih informacija. Ukoliko ne postoji nacin da ogranicite odasiljanje i primanje ovih poruka (pogotovo nekontrolisani prijem), ja u najkracem vremenu zelim raskid postpaid ugovora i povratak na prepaid.
U nadi da cemo brzo razresiti ovaj problem, i da ce moja molba biti ispunjena
Srdacan pozdrav
mts korisnik xxxxxx xxxxxx"
Svaka čast, marija, to je jedan od načina da se mobilnim operaterima pokaže da korisnici nisu ovce za šišanje! Mislim da je to dobar način da pokušaš da sprečiš da ti se desi ovo što se desilo nama.
Pretpostavljam da ne voziš auto, jer ako ti stvarno isključe opciju slanja SMS-ova sa četvorocifrenih, nećeš moći da plaćaš parking SMS-om. Ja, na žalost, samo iz tog razloga ne mogu da tražim isto to :o(
da, ali uvek mozes imati prepaid broj za usluge e-bankinga i parkinga, bolja je kontrola troskova.
@AdDict
Moj telefon je toliko star da bi mi se raspao ako bih morala stalno da menjam karticu LOL
Probajte ovde
Mislim da je to provajder prevarant nisam uspeo da ih dobijem ali cu im sigurno OTICI na vrata.
verujte mi na mnogo loseg su se nameracili
Borba do kraja
http://telefonski-imenik.biz/Telefonski-imenik/tabid/4908/agentType/View/PropertyID/142890/Default.aspx
@sLoBa
Da, to im je adresa, međutim, mislim da to nije pravi telefon. Pogledaj komentare na sva 3 posta o ovoj temi, naći ćeš telefon koji funkcioniše. Ja sam ih dobila na taj telefon, ali od toga nema nikakve vajde. Nadam se da si uložio reklamaciju svom mobilnom operateru.
OBAVEZNO napiši pritužbe RATEL-u i Posebnom tužilaštvu za borbu protiv visokotehnološkog kriminala. Što nas je više oštećenih koji se i zvanično žale, to će biti teže da nas ignorišu. Mada, mislim da nas više ne ignorišu u potpunosti, kao što je bilo u početku.
Koga zanimaju detalji
Firma: FUN TELECOM D.0.0. BEOGRAD
VLASNIK-DIREKTOR : JOLE RADONJIC
MATIČNI BROJ RADONJIĆEV 0512976210027
RODJEN U : CRNA GORA
MATIČNI BR. FIRME 20070129
PIB :103997935
BROJ REGISTRACIJE FIRME: БД 86330
DATUM REGISTRACIJE FIRME:18.08.2005
ŠIFRA DELATNOSTI:64200
NAZIV DELATNOSTI: TELEKOMUNIKACIJE
SMRAD JE OVDE DOŠAO DA ME KRADE
Da jesam reklamirao Telenoru sa kojim sam extra zadovoljan, ali sam naišao na otpor danas , moraju da se brane pošto su u talu sa Fun Telecomom. Nisam dobio nikakve bitnije informacije osim da sam se registrovao na servis 7474 i niko nije odgovoran osim mene. Ja imam 38 godina totalno apsolutno me ne zanimaju servisi kao ovaj, moguće da me je neko slučajno-namerno prijavio ili je FT sam našao broj tel. Inače mi je telenor dao uputstvo kako da se odjavim sa tog servisa, i garantuje da mi više nikad neće stizati poruka od FT.
Slobo, ako ih ne prijaviš, i ako se ovo ne saseče u početku, sutra će doći neki novi FT da nam otima pare.
I ja sam žrtva navedene prevare. Neverovatno je da nisam potpisao nikakav ugovor niti sam koristio premium servis a naplatili su mi 1050 din. Pošto radim u banci i stalno pretražujem račune određenih firmi lako sam pronašao na sajtu Narodne banke i sajtu Agencije za privredne registre ko stoji iza firme Fun Telecom. Na sajtu APR-a piše:
Назив: FUN TELECOM
Правна форма: Друштво са ограниченом одговорношћу
Седиште: Београд-Стари Град
Пуно пословно име: FUN TELECOM DOO BEOGRAD, UZUN MIRKOVA 3/PRIZ.
Адреса: Узинмиркова 3 приземље, , Београд-Стари Град, Србија
Матични број: 0512976210027
Име и презиме: Јоле Радоњић
Функција : Директор
Матични број: 1809967715031
Име и презиме: Горица Марјановић
Функција : заменик директора
u hiljadama dinara
Укупна актива: 15.313
Капитал привредног субјекта: 9.305
Пословни приход: 30.132
Пословни расход: 21.048
Нето добитак: 8.608
Број запослених: 8
Da li je moguce da izvesni smrad jole radonjic,legalno otvori firmu u Srbiji i legalno krade novac gradjanima i prodje nekaznjeno??Nije moguce to uraditi bez jakih veza u strukturama vlasti..Zasto nas mobilni operateri nisu upozorili?Jasno zato sto su u dilu sa joletom i njemu slicnim..Verovatno mislis da si izuzetno pametan i Bogom dan da otimas od nas,glupih ovaca...E pa jole,ovim te obavestavam da ces vratiti pare koje si mi oteo tako sto si mi slao poruke koje nisam zeleo, i sve mi to masno naplatio...
Zvali su me iz Telenora i vratice mi sve pare od Premium servisa 7474 kroz naredni racun TJ. umanjice naredni racun.
Meni je račun već stigao i - mnogo je lepo videti kako su mi umanjili tačno za onaj prokleti iznos! ;o)
Telefon Fun Telecom-a je 011/3449925. Obratite se njima za prekidanje ove "usluge", a posle obavezno trazite od telenora da vam vrate ukradene pare.
Постави коментар