17. децембар 2009.

POBEDA JE NAŠA!!!

Nakon mesec dana borbe, ponovljenih reklamacija, informisanja oštećenih, pisanja prijava i prepucavanja sa Telenorom i Fun Telecomom, danas sam primila poziv od korisničkog servisa i rečeno mi je da će sve troškove poruka od Fun Telecoma, sa broja 7474, odbiti iz novembarskog mesečnog računa, tako da treba da uplatim samo sumu koju sam zaista ja napravila, a da će mi ono što sam u oktobru platila biti uračunato kao preplata za decembar! :o))) Na moje pitanje otkud sad to da su doneli takvu odluku, kada su mi već pet puta odbili reklamaciju, odgovorila mi je da je Telenor odlučio da SVIM oštećenima vrati pare. POBEDA JE NAŠAAAAAA!

Zanimljivo je da sam danas u novinama pročitala da je slična prevara istovremeno počela i u svetu, preko facebook igrica YoVille i FarmVille, što me navodi na zaključak da je cela ova koncepcija prevare prilično nova i da je neko provalio rupe u zakonu pomoću kojih može da na brzinu pokrade ljude putem nove tehnologije: interneta + mobilnog telefona. A zašto ovo spominjem? Pa, zato što smo mi u Srbiji prvi uspeli da se izborimo za svoja prava! Mislite o tome, i ne dajte da vas iko ikada više kinji - zajedno smo jači! ;o)

5 коментара:

Marjan Milanov је рекао...

SUPER! Odlična vest.Drago mi je da će ljudi dobiti nazad novac za koji su pokradeni, ali se nadam da i FUN Telekom neće proći nesankcionisano! To bi značilo da je dozvoljeno da se krade, pa kome uspe uspe, kome ne uspe, nek proba opet!

emo_serpica је рекао...

Odlična vest! Upornost se isplati... Nadam se da će biti uvedeno malo reda u oblasti zaštite potrošača, konzumenata, nas običnih građana. Već sam se umorila od tih varijanti beskrupuloznih grabeža i krađi po principu APP (akoprođeproćiće).

Kajzer Soze је рекао...

A da li se zna da li se Telekom izjašnjavao po ovom pitanju?

merkat је рекао...

Ja nigde nisam videla da se i jedan mobilni operater zvanično oglasio povodom ovog incidenta. Na žalost, očigledno je da se nadaju zataškavanju i zaboravu, mada imam jak utisak da im se ovako nešto neće više "omaći".

Kajzer Soze је рекао...

Ja sam zvao Telekom telefonom i delovali su prilično pripremljeni za tu vrstu primedbi, ali su mi rekli da moram u poslovnicu da uložim primedbu, za šta trenutno nikako nemam vremena, ali ako saznam nešto novo, obavestiću vas.